Mirisi su nastali u ekskluzivnoj suradnji s proizvođačem luksuznih mirisa Henryjem Jacquesom

Prošlog studenog slavni tenisač Rafael Nadal najavio je neočekivanu suradnju - kolekciju mirisa nastalu u suradnji s luksuznim parfimerom Henryjem Jacquesom. Uzimajući kratku pauzu od teniskih terena, Nadal se posvetio kreiranju ne jednog već tri mirisa - jedan inspiriran njegovom javnom reputacijom teniskog velikana, jedan koji ga opisuje kroz osobnost i privatnu stranu života te treći za koji je zaslužna njegova supruga Maria Francisca Perelló.
Mirisi objedinjeni kao kolekcija pod nazivom In all Intimacy dostupni su u prodaji te u službenom predstavljanju opisani kao oni kroz koje su Rafael Nadal i njegova supruga Maria Perello odlučili podijeliti tračak svoje iskrene osobnosti, izvan doživljaja koji smo stekli prateći njihov život i karijeru.
Ovo nije prvi put da je Nadal, iskreni zaljubljenik u mirise, posudio svoje ime nekom mirisu. Godine 2008. zvijezda je zabljesnula i u kampanji za Lanvinov L'Homme Sport, a 2015. zastupala je Tommy Hilfigerov TH Bold.

Ali doživljaj 22-strukog Grand Slam pobjednika nije jeftin. Edicija od tri mirisa u limitiranoj količini od 150 komada prodaju se za čak 41.900 dolara ekskluzivno u Henry Jacques' Beverly Hills Boutique.