Još
Izdanje: Potvrdi
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SKINCARE POVEZUJE BRADA PITTA I HARRYJA STYLESA: 4 kvalitetna brenda za njegu kože iza kojih stoje slavni muškarci

Autor amadea kovač

Ovi brendovi za njegu kože koje su pokrenuli slavni muškarci mijenjaju industriju ljepote

 Le Domaine krema Izvor: Profimedia

Najvećim svjetskim zvijezdama ponekad dosadi primarni posao pa se odluče baviti nečim sasvim drugačijim. Ono što su slavnim muškarcima nekoć bili moda i alkoholna pića, danas su skincare proizvodi. Kada znate da je ta niša ostvarila profit od 10 milijardi dolara 2021. godine, njihov se potez čini potpuno logičan.

Pokretanje vlastitog brenda privlačno je zvijezdama jer im daje nešto što stari model glasnogovornika nije imao: kontrolu. Naime, mogu se koristiti društvenim mrežama za izravno povezivanje s publikom, dajući im "element autentičnosti ključ za zadržavanje lojalnosti potrošača".

Međutim, velikom broju tih brendova nedostaje pouzdanost, što potencijalni kupci itekako prepoznaju. Lako je nanjušiti kada zvijezdama nije stalo ili uopće ne koriste proizvode koje prodaju, ali sljedeća 4 brenda zapravo sve rade kako treba. U nastavku donosimo 4 najbolja skincare brenda iza kojih stoje slavni muškarci.

Humanrace

Iza ovog brenda stoji glazbenik i producent Pharrell Williams koji je sinonim za mladolikost stoga ne čudi da su fanovi htjeli doznati njegove skincare tajne. Liniju je razvio je sa svojim osobnim dermatologom, a oni se iz godine u godinu nalaze na godišnjim listama najboljih skincare i bodycare proizvoda.

Osim toga, brend teži održivosti pa se udaljavaju od jednokratne plastike i proizvoda na bazi vode u korist reciklirane plastike, papirnatih pakiranja koji se mogu reciklirati te formula bez sapuna i biljnih boja.

Pleasing

Iza ovog brenda stoji glazbenik Harry Styles koji je popularizirao lak za nokte, a njegov se utjecaj na modu ne može podcijeniti budući da je godinama zaštitno lice Guccija. Njegov brend nudi desetke lakova, proizvoda za njegu kože, ali i šminku.

Le Domaine

Brad Pitt je prošle godine pokrenuo skincare brend Le Domaine, čiji su proizvodi nastali nakon godina istraživanja antioksidansa na starenje. Čak 96 posto sastojaka je prirodnog podrijetla, od čega većina potječe direktno iz Pittove vinarije Chateau Miraval u Provansi u Francuskoj.

Brend je pokrenut kako bi se usporio proces starenja, i to uz dva patentirana sastojka - GSM10, aktivne tvari koja se bori protiv oksidacije i enzima koji razgrađuju kolagen te ProGR3, kombinacije antioksidansa.

Barker Wellness

Glazbenik Travis Barker pokrenuo vegansku kozmetičku liniju Barker Wellness. Na web stranici brenda stoji kako je njezin cilj osnaživanje kupaca da svaki dan žive najbolje ponudom proizvoda osmišljenih za održavanje zdravlja ne samo kože, već i cijelog tijela. Jer ponekad je najteže znati se brinuti za sebe.

Možda će vas zanimati:

Najnovije